دکتر شیرین شمس / جراحی زیبایی زنان / برجسته کردن جی اسپات
مدت زمان مطالعه ۸ دقیقه

برجسته کردن جی اسپات

برجسته کردن جی اسپات یکی از جراحی های شایع برای بسیاری از خانم ها است که در حین دخول به ارگاسم نمی رسند. در این مقاله قصد داریم درباره تکنیک های نوین جوانسازی دستگاه تناسلی صحبت کنیم که یکی از این تکنیک ها برجسته کردن جی اسپات هست. ما می خواهیم بدانیم که جراحی برجسته کردن جی اسپات چیست و به چه منظور از آن استفاده می شود.

مزایای برجسته کردن جی اسپات

بسیاری از خانم ها با تحریک کلیتوریس به ارگاسم می رسیدند ولی حین دخول به ارگاسم نمی رسیدند. تا مدتی فکر می کردند که این مورد طبیعی است و با دخول خانم ها نباید به ارگاسم برسند. تا اینکه در نهایت در بررسی هایی که انجام شد دیدند که ناحیه ای در داخل واژن به نام نقطه جی یا جی اسپات وجود دارد. جی اسپات ناحیه ای است که مشابهت اعصاب با کلیتوریس دارد و با تحریک این ناحیه خانم ها به راحتی به ارگاسم می رسند.

در کل ما می دانیم که رسیدن به ارگاسم یا همان اوج لذت جنسی بسیار مساله مهمی است. به خصوص در تحقیقات جدید به این نتیجه رسیدند که در خانم ها این مساله بیشتر از آقایان اهمیت دارد و باعث می شود که استرس آن ها کاهش یافته و وضعیت پوست و وضعیت فیزیکی بدن آن ها بهتر شود. همچنین از نظر احساس و خلق و خو تغییرات مثبتی حاصل شود. حتی در جلوگیری از یائسگی در زنان زودرس می تواند تاثیر داشته باشد.

متاسفانه بسیاری از خانم ها در حالت دخول به ارگاسم و اوج لذت جنسی نمی رسند. طبق تحقیقاتی که انجام دادند در سال 2017 به این نتیجه رسیدند که فقط 18 درصد از خانم ها در حین دخول به ارگاسم می رسند. البته این تحقیقات در کشورهای اروپایی بوده است و در کشورهای آسیایی و ایران این مقدار کمتر است. و این مورد ایجاد اشکال می کند و بسیاری از خانم ها تا پایان عمر ارگاسم را تجربه نمی کنند و نمی دانند که به چه صورت است. این مورد به خصوص در حین دخول مدنظر است. در این صورت می توان از برجسته کردن جی اسپات استفاده کرد. با برجسته کردن جی اسپات می توان ارگاسم را بهبود بخشید.

افزایش میل جنسی

در مورد زایمان زودرس بیشتر بدانید.

دلایل برجسته کردن جی اسپات

جی‌اسپات (G-Spot) یکی از مناطق حساس در بدن زنانه است که در داخل واژن واقع شده و برای بسیاری از زنان می‌تواند منطقه‌ای بسیار لذت‌بخش باشد و مالش آن یکی از روش های به ارگاسم رسیدن در زنان می باشد.  برجسته کردن جی‌اسپات به معنای تحریک و ماساژ این منطقه است تا لذت و شهوت زنانه افزایش یابد. برخی از دلایل برجسته کردن جی‌اسپات عبارتند از:

  • افزایش لذت و شهوت: برجسته کردن جی‌اسپات می‌تواند به زنان کمک کند تا لذت و شهوت بیشتری در زمان فعالیت جنسی بدست آورند.
  • افزایش رضایت جنسی: برخی از زنان ممکن است با تحریک کردن منطقه جی‌اسپات، رضایت جنسی بیشتری را تجربه کنند.
  • رسیدن به ارگاسم: برخی از زنان ممکن است با تحریک کردن جی‌اسپات، به ارگاسم برسند و تجربه لذت‌های بیشتری در زمان فعالیت جنسی داشته باشند.
  • بهبود سلامت جنسی: برخی از مطالعات نشان داده‌اند که تحریک کردن جی‌اسپات می‌تواند بهبود سلامت جنسی زنان را تحت تأثیر قرار دهد و مشکلاتی مانند درد در زمان رابطه جنسی را کاهش دهد.
هزینه برجسته کردن جی اسپات
برجسته کردن جی اسپات

در مورد لابیاپلاستی بیشتر بدانید.

چگونگی برجسته کردن جی اسپات

بسیاری از زنان ممکن است در پیدا کردن جی اسپات مشکل داشته باشند که این به راحتی توسط یک متخصص زنان در ونک پیدا می شود و خود فرد می تواند به آن کمک کند. زیرا نسج آن با قسمت های دیگر واژن متفاوت است و به راحتی قابل پیدا شدن است. بعد از پیدا شدن و برجسته سازی شدن به راحتی می تواند به خانم ها در رسیدن به ارگاسم در مقاربت جنسی کمک کند. تماس خیلی کوچک با آن در صورتی که برجسته سازی بشود مانند کلیتوریس می تواند باعث تحریک شود.

برای برجسته سازی جی اسپات از سوزن های بلند تر استفاده می شود که ممکن است باعث خونریزی خفیف و لکه بینی شود که بعداً از بین می رود. معمولاً این روش برجسته سازی دردناک نیست و با کرم های بی حسی یا بی حسی خفیف و موضعی می توان این روش را انجام داد. ریسک عفونت را با استریل کردن شرایط پایین می آورند. عوارض آلرژیک یا حساسیت ممکن است وجود داشته باشد و توصیه می شود که از ترکیبات و ژل هایی مشابه ترکیبات مورد استفاده برای برجسته سازی لب، استفاده شود. زیرا جنس این ناحیه، مشابه لب دارد.

در مورد لابیاپلاستی بیشتر بدانید.

برجسته کردن جی اسپات مجدد

تزریق مجدد هم می تواند در برجسته کردن جی اسپات انجام گیرد و مقدار دو سی سی ژل یا چربی ( در صورت استفاده از چربی این مقدار باید بیشتر باشد و تا 10 سی سی هم می تواند باشد ) استفاده می شود. مقدار استفاده از ژل یا چربی باید مورد کفایت باشد. در صورتی که نیاز باشد می توان 6 ماه بعد یا یک سال بعد تزریق مجدد انجام می گیرد. حتی در مواردی که برای بار اول برجسته سازی به مقدار کافی نیست، می توان تزریق مجدد را انجام داد و منعی برای تزریق وجود ندارد. پزشک مراحل استریل را کاملاً انجام می دهد تا خطر عفونت از بین برود و سپس تزریق را انجام می دهد.

کلام آخر

اگر از جمله افرادی هستید که در رابطه جنسی احساس می کنید که به ارگاسم نمی رسید، جراحی برجسته کردن جی اسپات یکی از روش های جراحی زنان است که می تواند به صورت بسیار موثر مشکل شما را درمان کند. دکتر شیرین شمس یکی از بهترین متخصصان زنان در تهران به منظور انجام جراحی های زیبایی زنان می باشند.

سوالات متداول

برچسب ها:
دکتر شیرین شمس

دکتر شیرین شمس

دكتر شيرين شمس جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی، بیش از 12 سال در حوزه تخصصی پزشکی زنان سابقه دارند و در این مدت تجربه های بسیار ارزشمندی را در حوزه جراحی های زیبایی زنان و لیزر درمانی کسب نموده اند. دکتر شمس موفق به دریافت دکتری عمومی در سال 1374 شده اند و مدت 5 سال دوره پزشکی عمومی خود را در حوزه پوست و لیزر به فعالیت مشغول شدند. ایشان با مدرک تخصص زنان و زایمان فارغ التحصیل شدند و مدت 7 سال در شهر خوزستان به ارائه خدمات درمانی پرداختند. دکتر شمس در حال حاضر با دارا بودن 12 سال سابقه کار، هم اکنون در محدوده ونک شهر تهران و مراکز مختلف درمانی تهران به ارائه انواع خدمات درمانی و به صورت کاملا تخصصی در زمینه زیبایی زنان می پردازند.
مقالات مرتبط
هزینه لابیاپلاستی با لیزر در سال 1403

هزینه لابیاپلاستی با لیزر در سال 1403

عمل لابیاپلاستی با لیزر یکی از روش‌های مدرن و کارآمد در جراحی زیبایی ناحیه تناسلی زنان است که به منظور بهبود ظاهر و راحتی در ناحیه لابیاها انجام می‌شود. با افزایش آگاهی و توجه به سلامت و زیبایی...

جراحی همزمان لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن

جراحی همزمان لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن

جراحی همزمان لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن دو عمل جراحی زیبایی و ترمیمی مرتبط با ناحیه تناسلی زنان هستند که می‌توانند به صورت همزمان انجام شوند. این جراحی‌ها معمولاً با هدف بهبود ظاهر و عملکرد ناحیه...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =