تجربه عمل لابیاپلاستی

بسیاری از خانم ها به دنبال زیبایی هستند که برای رسیدن به این منظور از روش های جراحی و غیرجراحی استفاده می کنند .لابیاپلاستی علاوه بر اینکه می تواند در زیبایی بسیار موثر باشد از عفونت های مکرر ، درماتیدها و حساسیت های مکرر پوستی ، تحریک و درد هنگام ورزش یا مقاربت جنسی جلوگیری کند . شکل لبیا ماژور در هر فردی متفاوت است و به دلیل بیرون زدگی نه تنها تاثیر منفی بر زیبایی ظاهر ناحیه تناسلی دارد بلکه باعث ایجاد ناراحتی در فرد می شود . پوشیدن لباس های تنگ و انجام ورزش هایی نظیر دوچرخه سواری ، انجام زایمان متعدد بر شکل لبیا تاثیر منفی دارد . یکی از روش های ترمیم لابیاها ، عمل لابیاپلاستی است که در ادامه به طور مفصل به آن می پردازیم .

برای مشاوره و تعیین وقت قبلی  با دکتر شیرین شمس متخصص زنان و جراح زیبایی زنان شماره های۸۸۱۹۲۷۴۸ تماس بگیریرد. ارتباط با دکتربه اینستاگرام مراجعه کنید.

لابیاپلاستی چیست ؟

لابیاپلاستی نوعی جراحی زیبایی واژن می باشد که با برش بر روی لابیاها شکل آن تغییر پیدا می کند . ابتدا پزشک ناحیه بیرونی تناسلی متقاضی عمل را بررسی می کند . لابیاهایی که قرینه نیستند یا دچار بیرون زدگی هستند تحت این جراحی قرار گرفته و قرینه می شوند . فرد تحت بی حسی قرار می گیرد . پزشک برش هایی بر نقاطی که قبلا مشخص کرده است می زند و پوست اضافه را بر میدارد . سپس محل برش را بخیه می زند . بخیه ها قابل جذب بوده و نیاز به کشیدن ندارد . این عمل به صورت سرپایی انجام می شود و نیاز به مواد بیهوشی ندارد.

تجربه-یکی از بیماران بعد از عمل-لابیاپلاستی

عمل لابیاپلاستی با لیزر

روش غیرتهاجمی برای زیبایی واژن وجود دارد که نیاز به مواد بیهوشی ندارد و با بی حسی انجام می شود و چون برش با لیزر انجام می شود جای بخیه و اسکار باقی نمی ماند. در این روش با استفاده از لیزر لبیاها بریده می شود بدون اینکه فرد دردی احساس کند . قسمتی که لازم می باشد با لیزر برداشته می شود و همان زمان خون گیری انجام می شود و نیازی به بخیه ندارد.

تجربه لابیاپلاستی

بسیاری از افراد از جراحی لابیاپلاستی هراس دارند . این جراحی بدون بیهوشی و به صورت سرپایی انجام می شود .در این عمل فرد دردی را احساس نمی کند .صحبت یکی از بیمارانی که تحت این جراحی توسط دکتر شیرین شمس متخصص زنان قرار گرفته  ببینید .

هزینه لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر تنها در یک جلسه انجام می شود و و هزینه زیادی ندارد . برای اطلاع از هزینه دقیق این روش با مطب تماس بگیرید .

افراد مناسب برای لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر برای هر لابیایی قابل انجام نیست . برای لابیایی که نازک هستند یا قبلا لابیاپلاستی کرده اند یا در موارد خاص این عمل انجام می شود . همچنین این عمل برای لابیایی که نیاز به ترمیم زیاد ندارد بخصوص در سنین پایین مناسب می باشد .

دو + پنج =